.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکنیک‌هایی کاربردی برای اینکه "دیر نکنید"!

معمولا برای کسانی که صبح‌ها سخت از خواب بیدار می‌شوند دیر کردن و سر وقت در محل حاضر شدن امری عادی است که با هرچه تلاش برای رفع این مشکل اما باز هم از پس آن بر نمی‌‍آیند.

به گزارش شمال نیوز از باشگاه خبرنگاران؛ راهکار‌های ساده و عملی زیادی وجود دارد که باعث می‌شود راحت‌تر سر وقت حاضر شوید و کمتر دچار استرس و اضطراب برای حاضر شدن در "وقت ملاقات" داشته باشید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که کمبود آب یکی از عواملی است که باعث ایجاد "استرس" و اضطراب می‌شود و ورزش کردن از مهم ترین کارهایی است که کمک می‌کند تا برنامه ریزی درستی برای زندگی داشته باشید و در "وقت معین" به همه کارهایتان برسید.

گفتنی است: از شب قبل برای خود یک برنامه‌ی "صبحانه" مفصل آماده کنید تا شب با شور و ذوق و به امید همان "خوراکی‌های خوشمزه" از خواب بیدار شوید .

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، داشتن ساعتی بزرگ برای خواب و یک "ساعت مچی" شیک و زیبا باعث می‌شود تا هرگز در محل کار و ملاقات دیر نکنید.

یافته‌های محققان نشان می‌دهد استرس یکی از عواملی است که باعث می‌شود شما دیر در محل کار حاضر شوید اما با برنامه ریزی برای رفع آن می‌توانید مشکل خود را ریشه کن کنید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.133 seconds.